dinsdag 10 april 2018

Reminder: Eline's Cute Animals - My Favorites in 10 Weeks Challenge

Nog even een reminder voor wie het heeft gemist of voor wie staat te popelen om te beginnen: volgende week gaan we van start met de uitdaging! Vanaf dinsdag 17 april plaatsen Gerdine en ik 10 weken lang iedere week en van ons favoriete diertjes. 


Er hebben inmiddels 17 enthousiastelingen aangegeven dat ze met ons meedoen, super!

Kijk hier even als je je nog wil aanmelden, mee wilt dingen naar de prijs of alles nog even na wil lezen.

Hieronder vind je de planning, zodat je die (als je wil) kan overnemen in je agenda :).

1 17 apr
2 24 apr
3 01 mei
4 08 mei
5 15 mei
6 22 mei
7 29 mei
8 05 jun
9 12 jun
10 19 jun

Na afloop van de 10 weken wordt de winnaar van de prijs benoemd.


BewarenBewaren

2 opmerkingen:

  1. De eerste staat hier te trappelen om geplaatst te worden.
    Merit heeft haar aller leukste diertje, als eerste gebruikt en er een leuk kaartje meegemaakt
    (welke zou dat nu zijn.....)

    fijne dag liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou graag mee willen doen :)
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.