zondag 7 mei 2017

Ocean Life #3 - Shaker Card

Joepie, ik ben vandaag eindelijk aan de slag gegaan met de nieuwe diertjes van Eline Pellinkhof: diepzee-diertjes! Ik houd van kaarten in zee-thema en van Eline's diertjes, dus je snap dat ik heel hard juichte toen deze nieuwe spullen op mijn deurmat vielen.


De visjes doen me denken aan het aquarium dat ik vroeger op mijn kamer had toen ik nog bij mijn ouders woonde. Door het gebruik van mica probeerde ik dat aquarium-gevoel op deze kaart te verwerken. Het was sowieso wel weer eens leuk om een schudkaart te maken (en veel te lang geleden). De sequins die ik gebruikte als schudmateriaal kan bij deze kaart doorgaan als luchtbelletjes, vind ik.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit en honinggeel
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Ocean
- Stans zeediertjes & waterplantjes: Marianne Design - Eline's tropische vissen COL1431
- Stans koraal: Marianne Design CR1406
- Stans banners: Marianne Design COL1398
- Stempel alfabet: Marianne Design - Eline's Handlettering EC0106
- Fineliner koperkleurig
- Sequins / pailletjes
- Mica

Deze kaart doet mee aan de sketch-uitdaging bij Match the Sketch.

13 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Linda! Zijn inderdaad heel leuk die visjes! Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super geworden Linda!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart! Mooi gemaakt en ik vind het zeepaardje zo lief! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart helemaal geweldig. De kleuren zijn heel erg mooi bij elkaar en het is net een echt aquarium, prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal top!
    Wat een super stoere kleurencombinatie heb je gebruikt.
    Ik vind ze zelf ook helemaal leuk deze nieuwe Eline diertjes.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig wat een super leuke kaart.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super shaker kaart Linda!! Zo gaaf met die visjes.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf, mooi met die sequins! En je cirkelstans met dubbele stiksteekjes is errug tof!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo,
    vielen Dank für Deine Teilnahme bei Match the Sketch-tolle Karte hast Du eingereicht-
    Liebe Grüße aus
    Sabines-Kreativecke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is cool! Leuk met de diertjes en de sequins.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ui…die ist ja mal schick geworden, gefällt mir! Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match the Sketch und viel Glück bei der Challenge! Liebe Grüße, Fanny

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.