donderdag 6 april 2017

Cats #9 - Meow You Doin'

Mijn moeder kocht laatst deze super schattige katten-stempels van Lawn Fawn! Ik maakte bij haar wat afdrukjes en kleurde deze afgelopen week in.


Een van de katjes verwerkte ik op dit kaartje, in combinatie met het vrolijke papier van Lawn Fawn. De sketch waarop deze kaart gebaseerd is, is die van Mojo Monday.


Op de tweede kaart maakte ik gebruik van een raam-stans, welke ik ook van mijn moeder leende. Het ene katje ligt lief te slapen op de vensterbank, terwijl de ander zit te wachten om te spelen :).


Ik heb nog een paar ingekleurde katjes liggen, dus die ga ik ongetwijfeld binnenkort op wat andere kaartjes verwerken. En misschien wil ik de stempelset zelf ook wel gaan kopen... Ik denk er nog even over na, 22 april gaan we weer naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch dus wie weet...


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Lawn Fawn - Watercolor Wishes
- Designpapier: Lawn Fawn - Perfectly Plaid Rainbow
- Stans raam: Memory Box
- Stans gras: Marianne Design CR1355
- Stempel katjes: Lawn Fawn - Meow You Doin'
- Nuvo Crystal Drops - Gloss Simply White
- Plaksteentjes
- Fineliner zwart

De eerste kaart uit deze blogpost doet mee aan de volgende uitdagingen:
Mojo Monday: onderstaande sketch
Crazy 4 Challenges: rainbow

BewarenBewaren

9 opmerkingen:

  1. toffe kaartjes, de eerste is mijn favoriet!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattig die poesjes van Lawn Fawn. De kaartje die je ermee gemaakt hebt zijn gaaf. De eerste is ook mijn Favoriet evenals die van Nancy

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat een leuk merk hè, Lawn Fawn!! Je hebt geweldige kaartjes gemaakt, super zijn die katjes! Heerlijk, een moedr waar je ff kunt lenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk en vrolijk zijn ze weer Linda,
    fijn zo,n moeder gewoon beide maar iets anders kopen...maar vaak is het wel zo dat je altijd iets nodig hebt wat dan net bij die ander is....

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke katten! En je hebt er mooie kaarten mee gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten weer Linda!! Ik ben fan van die met het raam erbij. Ik vind de combi zo leuk.En handig dat je samen met je moeder je stempels kan delen. Want als je 6 kaartjes met die katjes hebt gemaakt dan zou ik het voorlopig zelf voor dit jaar wel genoeg vinden.
    En dan koop je lekker een ander mooi setje in Den Bosch. Maar ik wil je niet beinvloeden hoor..
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig zijn ze! Lenen van elkaar is leuk. Dat zie je ook op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.