maandag 6 maart 2017

Schaapjes #7

Naast de kaart die ik jullie gisteren liet zien, maakte ik ook deze twee kaarten op de gezellige knutselafspraak met mijn moeder en zusje.


De wollige schaapjes had ik al eerder geknipt, dus die kon ik zo op de kaarten gebruiken, altijd handig! Zijn ze niet schattig? Het mooie papier leende ik trouwens van mijn moeder. Een gaaf blokje met leuke kleurtjes en patroontjes, vind ik :).


Deze tweede kaart baseerde ik op de sketch van CAS Colour & Sketches.


Hieronder zie je ze nog even samen:


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart kraft en wit
- Designpapier: Simple Stories - Snap Color Vibe
- Stans cirkels: Nellie Snellen
- Afbeelding schaapjes: Marianne Design - Eline's Baby Animals nr. 3
- Stempel 'Hello': Stampin' Up
- Stempel 'It's a Girl': Marianne Design - Eline's Babies EC0106
- Stempel 'huisje, boompje, baby': Marianne Design - Eline's Words - Hello Baby EC0165
- Zwarte glittersteentjes: Queen & Co.
- Enamel dots: Nuvo Crystal Drops - Bubblegum Blush
- Touwtje
- Zilerkleurige fineliner

10 opmerkingen:

  1. Inderdaad een goed idee om zoiets klaar te hebben liggen! Hier ligt een voorraad uitgestanste hertjes/panda's/schaapjes/baby's (die ik nog in elkaar wil zetten ;-)) Het zijn hele lieve kaartjes geworden en het papier past er perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaartjes Linda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is behalve gezellig toch ook wel handig, knutselen met je moeder. Die heeft altijd wel leuke papiertjes "te leen" :-) Leuk gedaan Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That lamb is very cute and love the patterned paper behind it. Thanks for joining us on this week's CC&S challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LIeve kaarten! De schaapjes blijven erg leuk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The sheep are so cute and I love the colours you have chosen! Thanks for joining in at CC&S this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute card! Love the sheep & polka dots! Thanks for playing along with us at CC&S.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh that sheep is just fabulously cute! Great use of the CC&S sketch, thanks for playing.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Both of your cards are terrific - those sheep are simply adorable! Thanks so much for making CC&S part of your crafting fun.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaartje en gezellige kleurtjes. Ik ben ook gek op stippels en strepen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.