woensdag 14 december 2016

Envelopkaarten #5 - Hertjes

Persoonlijk vind ik het erg leuk om geld op een leuke manier te verpakken wanneer ik dat cadeau doe aan iemand. Nou is een zelfgemaakte kaart met geld erin natuurlijk al best leuk, maar een zelfgemaakte envelopkaart vind ik nog nét even wat leuker.


Ik maakte dit keer twee 'new born'- envelopkaartjes, waar dus geld of een cadeaukaart in past. De lieve hertjes combineren zo leuk met dit papier, vind ik.


De uitleg ervan vind je hier, bij Miranda. En als je dan toch een A4-tje in twee delen hebt geknipt om de envelop te vouwen, waarom dat niet gelijk twee envelopjes maken? Andere kleurstelling, ander hertje et voilà :).


Ingrediënten voor deze envelopkaarten:
- Basiskaart lichtroze
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Babies Pink
- Stans hertje: Marianne Design - Eline's Hertje COL1401
- Stans gras: Marianne Design CR1355
- Stempel tekst: Marianne Design - Eline's Babies EC0106
- Houten vlinders: Xenos
- Enamel stickers: Marianne Design

10 opmerkingen:

  1. Vind het super lieve envelopjes Linda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, die hertjes zijn zo schattig! Handig, zo'n envelopkaart. Ik maak ze ook weleens. Leuk voor een cadeaubon of wat geld!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk gemaakt deze envelopjes.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Ze zijn zo lief de hertjes! Ik blijf dit dp echt heel mooi vinden!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Smelt, smelt,... dit is zo lief en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk! Prachtig gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, wat maak jij ook leuke kaartjes.
    Ik ben volger van je geworden,
    zo hoef ik nooit meer iets te missen.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Geweldig mooi gemaakt zeg,
    zo vrolijk en gezellig ☺
    Je kunt hiermee wel meedoen bij ons van De Egel...
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk en lief! Als ik dit papier en de hertjes zie, wil ik er ook gelijk weer mee aan de slag. Hmm, misschien doe ik dat straks ook wel! Bedankt voor het linkje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk en lief! Als ik dit papier en de hertjes zie, wil ik er ook gelijk weer mee aan de slag. Hmm, misschien doe ik dat straks ook wel! Bedankt voor het linkje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.