woensdag 2 november 2016

Zwanger #5 - Rompertje

Jaa ik heb het rompertje van MFT pasgeleden aangeschaft. Dat was echt zo'n stans die al een eeuw op mijn verlanglijstje stond! Heel leuk vind ik hem en ook handig voor zwangerschaps- en babykaartjes waarnaar in mijn omgeving steeds meer vraag is :).


Hij combineert superleuk met het papier dat ik ook nog niet zo lang geleden kocht (Little You van Crate Paper). En om hem wat minder zoetjes te maken, voegde ik wat stoere zwarte details toe. De alfabet-stickers zijn oudjes die ik ooit bij de Zeeman kocht. Jammer dat ze die niet meer hebben...


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtgrijs
- Designpapier: Crate Paper - Little You
- Stans rompertje: My Favorite Things
- Stempel 'gefeliciteerd': Marianne Design - Eline's Teksten EC0138
- Alfabet stickers: Zeeman
- Hemp Cord - Hemptique
- Plaksteentjes

Oef ik hoor het mezelf zeggen, dit nieuw, dat nieuw. Ja, ik beken, ik kocht de laatste tijd best veel nieuwe knutsels! En daarom heb ik mezelf een knutsel-koop-stop opgelegd tot eind van het jaar. Hij is inmiddels ongeveer 3 weken geleden ingegaan (toen had ik nog wel mijn bestelling geplaatst voor o.a. die leuke pinguïn uit november-collectie van MD.., dat dan weer wel) en duurt tot 31 december, bijna 3 maanden dus! Eerst maar eens aan de gang met alle spullen die ik heb en dat zijn er genoeg en ook zoveel leuks en soms niet eens vaak gebruikt!

Betrappen jullie jezelf er ook wel eens op? Dat al dat nieuws zo leuk is en het gevoel van 'hebben' terwijl je al zoveel leuke spullen hebt?

Nou, jullie horen wel of het me gelukt is niets te kopen... tot nu toe houd ik het goed vol al is de verleiding wel groot haha!

9 opmerkingen:

  1. Knap dat je die koop-stop uitdaging aangaat met jezelf! Benieuwd hoe het je af gaat, wie weet haal je die 3 maanden weer in per 1 januari :) Succes! Ik denk dat we allemaal weten hoe moeilijk het is om tegen die knutselspullen nee te weggen en vooral tegen die kleine hebbedingen. Je kaartje is superleuk geworden en de zwarte accenten maken hem inderdaad wat stoerder! Veel plezier nog met je nieuwe aanwinsten! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoer kaartje! Een koopstop is geen gek idee, net vandaag weer losgegaan op de nieuwe release van MFT.... de rest van het jaar koop ik niets meer, beloofd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig en stoer tegelijk!
    Erg leuke kaart weer Linda.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha een koop-stop! Heel herkenbaar, ik leg die mezelf ook steeds op, maar toch meen ik dan toch iets echt te moeten hebben, dat kan gewoon niet wachten. Probeer nu zelf ook tot het einde van het jaar niets nieuws meer te kopen!

    Je kaartje vind ik super, het rompertje is echt geweldig leuk voor babykaartjes.


    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, dat rompertje! Er is zo ontzettend veel moois op knutselgebied, dus ik begrijp heel goed dat je dat wilt hebben. Toch is zo'n koop-stop soms ook erg leuk. Je gaat dan weer op een andere manier naar je bestaande spullen kijken. Ik ben benieuwd tot welke creaties dat allemaal gaat leiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee Linda! Leuk kaartje heb he gemaakt. Dat rompertje is syoer schattig. Ik ben vandaag na kreadoe geweest en leg mijzelf nu ook een koop stop op!

    Succes! Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enig kaartje. Het rompertje is eigenlijk ook een ' must to have' malletje. Vanaf september komen er ook zoveel leuke spulletjes en heel sniklie.....veel kerts. Ieder jaar zeg ik weer dat ik genoeg kerst heb. Wij zijn dit jaar niet naar een beurs geweest, maar ik heb ook genoeg gekocht, ai, ai. Goed idee om een koop stop in te voeren. Ga ik ook doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt heel hetkenbaar zo'n koop stop, die is hier inmiddels ook ingegaan. Eerst maar gebruiken wat ik nog heb liggen. Je hebt een lief kaartje gemaakt .

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.