maandag 28 november 2016

Eline's Babies #16 - Boy & Girl

Het leek me leuk weer eens met de lieve baby-collectable aan de slag te gaan. Kijk eens wat een schatje :).


Ik maakte een jongensversie in mint met een tintje grijs, mijn persoonlijk favoriet:


En een meisjesversie met roze:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Peach & Mint
- Stans baby en tekststempels: Marianne Design - Eline's Baby COL1387
- Stans hart: Marianne Design CR1351
- Stans lijstje: Marianne design  LR0268
- Stans rand: MFT - Dainty Dots
- Alfabet stickers: American Crafts - Thickers Rockabye
- Enamel stickers: Marianne Design
- Plaksteentjes
- Fineliner

8 opmerkingen:

  1. Oh lief! Leuk gedaan, beide kaartjes! Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaarten! heel leuk, die baby blijft schattig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super lief! Ik zit net ideetjes op te doen voor een baby kaartje! Deze neem ik mee in mijn achterhoofd.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerds weer!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes, erg lief! Geen foto van samen ;-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allebei echt zo lief!! Heel mooie kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allebei super lief en een tikkie stoer!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.