woensdag 10 augustus 2016

Washi Tape Madness #32 - Mint & Gold

Toen ik de sketch zag voor de uitdaging van CAS(E) this Sketch (zie onderaan dit blogbericht), moest ik direct denken aan een washi-kaartje.


Het idee is ook deels gebaseerd op een eerder kaartje dat ik maakte. Ik combineerde mintgroen en goudkleurige washitape en voegde nog wat zwarte details toe om het kaartje niet te flets te maken.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Stans sterretjes: Memory Box - Cosmic Star Set
- Stempel 'happy birthday': Clearly Besotted
- Washi tape: diverse merken
- Fineliner goud

Dit is de sketch waarop mijn kaart gebaseerd is:


12 opmerkingen:

  1. Heel originele verwerking van de sketch, met het tape. Mooie kleurtjes, wel goed dat zwart erbij. Anders was het inderdaad minder sprekend. Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje. De sketch heb je leuk gebruikt. Mooie kleuren Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje, en dat zwart maakt het inderdaad pittig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, I love this! It's so fun! Great take on the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje Linda, met heel mooie tapejes!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje Linda, met heel mooie tapejes!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super tof! Jou titel washi tape madnes vind ik trouwens heel leuk. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke uitwerking van de sketch en mooie tinten heb je gebruikt!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij hebt er echt je eigen draai aan gegeven: erg leuk! Heel creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Linda,
    Wat een super kaartje!!! Zulke gave kleurtjes!! En ook leuk om te zien met welke schets je bent begonnen.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.