maandag 1 augustus 2016

Snuggle Bunnies #1

Ook op mijn blog is het wat stiller dan normaal. Maar ik ben, net als veel van jullie, ook lekker van de zomer aan het genieten. En zeker met dat warme weer van de laatste tijd, kom ik niet zo erg aan knutselen toe.

Laatst bestelde ik wel het stempelset 'Snuggle Bunnies' van MFT, dus die kan ik natuurlijk niet tot het eind van de zomer laten wachten!


Ook het papier dat ik op deze kaart gebruikte, is nieuw. Een erg leuke paper pad als je van vrolijk gekleurde patroontjes houdt.


Deze kaart doet mee aan de uitdaging bij ScrapPlezier, waarbij je een kaart moet maken op basis van een sketch en kleurenpalet.

Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Doodlebug Design - Kraft in Color-Color
- Stans 'Happy Birthday...': Lawn Fawn - Happy Birthday Border
- Stans cirkel met stikrandje: Nellie Snellen
- Stempel konijntje: MFT - Snuggle Bunnies
- Plaksteentjes

9 opmerkingen:

  1. Ik snap het helemaal hoor... Zonde om die mooie, zomerse dagen voorbij te laten gaan.
    Tof dat je toch dit scheetige kaartje met ons wil delen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dit is een geweldige stempelset! Je kaartje is schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig konijntje! Erg leuk om te zien dat jij weer iets heel anders hebt gemaakt voor de challenge bij Scrapplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje. Een heel lief stempeltje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is er toch relatief weinig nodig om een mooie kaart te maken, dat bewijs jij hier maar weer eens. Dat dessinpapier is inderdaad prachtig, mooie kleuren en het stempeltje vind ik als konijnenbezitter natuurlijk helemaal geweldig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een schatje, lief kaartje is het geworden!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje, zeer orginele uitwerking van onze challenge, bedankt voor het meespelen namens het hele team van scrapplezier.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.