dinsdag 12 april 2016

Schaapjes #4 - Verlof

Deze kaart stuurde ik in december al naar een vriendin die met zwangerschapsverlof ging. Stom dat ik het kaartje nog niet op mijn blog had laten zien, want de kleine meid is inmiddels zelfs al geboren!

Maar goed, wat in het vat zit verzuurt niet. Dus vandaag laat ik jullie het kaartje gewoon alsnog zien :). En de knutsels die ik ter ere van de geboorte maakte, die houden jullie ook nog van me tegoed!


Ik stanste het lieve schaapje uit een wattenschijfje, wat een heerlijk wollig effect geeft. Het schaapje wordt daardoor echt aaibaar. 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier (rood en roze): Authentique - Spectrum
- Designpapier (grijs): MFT - Calm and Cozy Chevron
- Stans schaapje: Marianne Design - Eline's Schaap COL1385
- Stans cirkel (kartels): MFT - Pinking Edge Circle STAX
- Stempel alfabet: Marianne Design 
- Touwtje: Boekenvoordeel
- Fineliner

7 opmerkingen:

  1. Super! Ik heb zo ook nog enkele die ik de wachtrij staan om geshowd te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een liefie weer Linda!
    Erg mooi.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje is dit! Schattig en heel aaibaar schaapje, tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief kaartje! Daar is ze vast heel blij mee geweest. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje, leuk dat wollige schaapje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg lief en schattig kaartje! Leuk het schaapje uit wattenschijfjes! Ben benieuwd wat je hebt gemaakt voor de kleine meid!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het fluffy schaapje viel me meteen op, hahahaha, en nu weten we ook hoe we deze zo lekker wollig moeten maken. Tof van je dat je deze tip met ons wil delen. En dan heb je verder niet veel meer nodig om er een geweldig leuk kaartje van te maken. Ik ben nu ook wel heel nieuwsgierig geworden naar je kraamcadeautjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.