vrijdag 4 maart 2016

Twee Vlinderkaarten

Het was wat passen en meten om de restjes van dit papier zo optimaal mogelijk te gebruiken, maar ik heb onderstaande twee kaartjes er uit weten te krijgen :). Oef wat kan ik soms zuinig zijn haha, het is uiteindelijk ook maar papier. Maar wel mijn favoriete papier!


Maargoed, twee kaartjes verder kan ik wel zeggen dat ik elke centimeter ervan gebruikt heb. Ik ging bij beide kaarten uit van dezelfde kleurstelling en vlinder, maar gebruikte verschillende indelingen voor de kaarten. Als eerst maakte ik een verjaardagskaart:


En tenslotte nog een kaart om iemand te bedanken.


Deze tweede kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:
Cards and Scrap: black background

Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtgrijs en turquoise
- Designpapier: Pebbles - DIY Home
- Stans vlinder: Marianne Design LR0115 
- Stempel 'Gefeliciteerd': Els Brigé - 't is je Verjaardag
- Stempel 'Bedankt': JoyCrafts 6410/0020
- Plaksteentjes

16 opmerkingen:

  1. Heey Linda,

    het zijn 2 mooie kaarten geworden!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ! Bij mij wordt ook elke stukje papier of stof ( zie maar op mijn blog vandaag ) gebruikt .
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! En natuurlijk ben je zuinig met je favoriete papier, dat is volkomen logisch. Ik kan er soms ook wat van ;-) De kaartjes zijn echt super geworden, leuke kleuren zo bij elkaar!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn superleuk Linda en ja dat ik leuk he als je alle bewaard restje dan toch weer zo leuk kunt benutten. We blijven Hollanders he :) Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleurencombinatie heb je hier gebruikt. En die restjes..., zo herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are beautiful. Thanks for linking up your project at Paper Play Sketches.
    DT Janis
    Pause Dream Enjoy, My Blog
    Sunny Day Crafting, Photo Inspiration Chs
    Paper Play Sketches, Sketch Chs
    PDE Linky Party, Anything Goes Linky Party

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, de kleuren combinatie met de vlinder. Als ik een mooi blokje heb ben ik weer selectief naar wie ok de kaart stuur en ja ook dan zo zuinig mogelijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous cards! That butterfly is just so pretty! Great job! Thanks for linking up your project using our sketch at Paper Play Sketches.
    Our challenges are every other Wed. Link up as often as you’d like! Have a wonderful day!!
    Kimberly, DT Member :)
    Kimberly’s Craft Spot
    Paper Play Sketches, DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart is dit! En ja, ik ben ook zuinig op mijn mooie papiertjes. Vind het echt moeilijk om ze te gebruiken...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee heel mooie kaarten met mooi papier en gave kleurencombi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful butterfly with the background brown. Thank you for joining our Sketch Challenge this week at Paper Play Sketches.

    Stay Creative,
    Georgiana
    • Carson's Creations •
    Paper Play Sketches DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Owh zo herkenbaar! Ik heb soms ook dp waarvan ik echt elke centimeter heb benut hihi ;) Jouw kaarten zijn super Linda en het is ook echt super mooi dp! Ik kom zeker bij jou langs wippen op het Bloggersplein :) Wat leuk ook dat dat je daar staat!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Linda,
    Superleuk weer!!! En mooie kleuren ook. Ik snap dat je zuinig op het papier bent. Ik herken dat ook wel. Leuk om te horen dat meer mensen dat hebben.
    Fijn weekend!!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker strak! Mooi gedaan! Heel herkenbaar wat betreft het dp. Soms heb je zo'n mooi papier, wat ook niet meer te krijgen is, wat je eigenlijk het liefst niet zou gebruiken, maar ja dat is ook zo zonde hahaha!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is such a lovely card. That butterfly is fabulous!
    Thanks so much for linking up with us at Paper Play Sketches.
    Tanya ~ Design Team Member

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart, de zwarte achtergrond komt heel mooi uit zo! Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.