woensdag 17 februari 2016

Home Sweet Home #7

Deze huisjes leen ik af en toe van mijn moeder, ik vind ze erg leuk en ze doen me denken aan een gezellig dorpje.


Dit papierblokje had ik al heel lang niet gebruikt, maar herontdekte het eigenlijk weer. Wist eerlijk gezegd niet (meer) dat er van die schattige hartjes in zaten. Vond het wel passend voor zo'n verhuiskaartje, kan dan ook gebruikt worden als iemand gaat samenwonen.


Op het tweede kaartje gebruikte ik een label en ook weer een stans van mijn moeder met 'nieuwe woning', leuk hoe je die kunt bewerken met inkt nadat je hem gestanst hebt!


Ingrediƫnten voor deze kaarten:
- Basiskaart rood
- Designpapier: My Mind's Eye - Honey Cake
- Stans huisjes en wolken/bergen-achtergrond: Leane Creatief
- Stans 'nieuwe woning': Marianne Design Craftable CR1311
- Stempel 'huisje boompje beestje': Marianne Design - Project NL Actief (T)huis
- Jute touw: American Crafts
- Washi tape
- Plakparels
- Fineliner
- Label

Deze laatste kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:
Knutsels en Kadootjes: gebruik een label op je kaart
Just us Girls: add a tag

Tot slot: welkom, Divien! Leuk dat je me bent gaan volgen!


12 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Die hartjes zijn superleuk!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg leuk! Mooie verhuiskaarten heb je zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn prachtig! Ook heel mooi dessinpapier.
    Dank je wel voor je inzending bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die huisjes zijn inderdaad enig zeg! Superleuke kaartjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat handig, zo'n moeder ;-) En eigenlijk wel een idee om de blokjes weer eens helemaal door te nemen. Dan kom ik ook nog wel "verrassingen" tegen denk ik.... Je hebt leuke kaartjes gemaakt Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verkeerd ingelogd hierboven, sorry!
      Zijn zeker leuke huisjes en het dessinpapier is erg mooi. ik vind de bovenste kaart het mooist.

      groetjes van Ank

      Verwijderen
  7. Ik begrijp helemaal dat je die huisjes af en toe eens leent! En die woordstans vond ik eerlijk gezegd maar niks in de verpakking, maar op je kaartjes past hij perfect. Het papier is weer zo'n: o, heb ik dat ook nog liggen-momentje ;-) heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card! Really love the sticking around the tag! Thanks for joining us for Trend week at Just Us Girls!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuke kaartjes. Mooie huisjes. Heel leuk gedaan Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind deze verhuiskaartje echt super leuk. Het dp doet het er erg goed bij.
    Echt helemaal super zijn ze!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart....leuk hoe je de label hebt verwerkt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly (DT knutsels&kadootjes)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.