donderdag 26 maart 2015

Zwanger #1 - In de Wolken

Ik zag hem hier en daar al voorbij komen in blogland, de nieuwe creatable van Marianne Design met de zwangere vrouw. Ook ik ben er mee aan de slag gegaan :). Wat een leuke en bruikbare stans!


Mijn nieuwe masking stencil haalde ik daarbij ook weer tevoorschijn, zo leuk om te doen! Ik moet nog een beetje oefenen, maar het effect van deze techniek vind ik erg leuk!

Dit kaartje had gelijk een doel, want een nichtje van ons vertelde pasgeleden dat ze zwanger is. Helemaal leuk!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart crèmewit, basiskarton kraft
- Stans zwangere vrouw: Marianne Design LR0348
- Masking stencil: Dutch Doobadoo - Clouds
- Stempel tekst: Eline's Teksten EC0138
- Houten vlinder: Xenos

Deze kaart doet mee aan de challenge 'zwangerschap' bij Creapaleis.

Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,

    Wat een leuk kaartje is dit geworden!!! Lekker wat uitproberen zo met masks. Gaaf!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, prachtige stans! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onwijs leuke kaart Linda, heel mooi gemaakt.
    Super gedaan ook met de witte wolkjes op het Kraft.
    Vast een goed weekend en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zwangere is helemaal in de wolken ;). Een mooi silhouet!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.