zondag 22 februari 2015

Life by the Sea #5 - Sail Away

Wat een heerlijk zonnetje was er vandaag! Vanmorgen heb ik eerst lekker gesport en vanmiddag even achter de knutseltafel gekropen.


Ik heb een van mijn favoriete papierblokken tevoorschijn gehaald en daarmee twee kaarten gemaakt. De eerste laat ik jullie vandaag zien, de ander volgt morgen :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart oranje
- Designpapier: Maja Design - Life by the Sea
- Stans boot: Marianne Design LR0199
- Stans cirkel: Cart Us 0101
- Stempel 'gefeliciteerd': JoyCrafts 6410/0021
- Stempels munt en pijl: Eline's Beach House EC0144

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Freshly Made Sketches: onderstaande sketch
Kaartjes Inspiratie: mannen en jonges



Zie ook:

Liefs,

Linda

10 opmerkingen:

  1. This is such a cool card! Love the sailboat and the whole nautical theme. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje! Het papier past prefect bij het bootje!
    Ik heb ook nog ergens een blokje met 'bootjespapier', toch maar eens aan beginnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje! Mooie kleurtjes en het bootje is ook schattig.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Ik vind dat oranje rondje achter het bootje ook zo leuk... niet te overdreven aanwezig, maar het maakt het net even af!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje en leuk dat papier erbij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is such a fabulous man card! I love your designer series paper choices and your ship is a fab touch. thanks for joining us at FMS this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk gedaan Linda!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Linda
    Jid vroeg waar je Papertray ink in nederland verkrijgbaar is. Helaas alleen in amerika.
    En wat wij hebben is al zeker een paar jaar oud. Nadeel van Papertray is dat ze een bon van de aankopen bovenop de doos doen, en daardoor moet je heel veel inklaringskosten betalen bij de douane. Daarom bestellen wij daar eigenlijk niet meer. Nu heb je tegenwoordig stampin up in Nederland en die heeft ook zoveel leuks en daar dus geen extra kosten bij je bestelling.

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Linda
    Jid vroeg waar je Papertray ink in nederland verkrijgbaar is. Helaas alleen in amerika.
    En wat wij hebben is al zeker een paar jaar oud. Nadeel van Papertray is dat ze een bon van de aankopen bovenop de doos doen, en daardoor moet je heel veel inklaringskosten betalen bij de douane. Daarom bestellen wij daar eigenlijk niet meer. Nu heb je tegenwoordig stampin up in Nederland en die heeft ook zoveel leuks en daar dus geen extra kosten bij je bestelling.

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Linda ik zie heel veel leuke strakke kaarten op je blog. Ik ben je volger geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.