zondag 9 november 2014

Kerst 2014 - Oh Deer!

Met de prijs die ik won met de challenge bij Cards and Scrap mocht ik 10 euro besteden bij Doe@ding. Super leuk natuurlijk, daar wist ik wel raad mee! Al een tijdje had ik een oogje op dit designpapier van Dovecraft en ik bestelde nog wat andere wannahaves die al even op mijn lijstje stonden.


Gisteren had ik lekker de tijd om even te freubelen. Dus gelijk met mijn nieuwe spullen aan de gang gegaan. En vandaag gaan we vrolijk nog even door :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart crèmewit en basiskarton lichtgrijs
- Designpapier: Dovecrafts Back to Basics - Christmas Modern
- Stans hertjes: Marianne Design Craftable CR1289
- Stempel 'Merry Christmas' - Action
- Parelsterretje: Creabeurs
- Pearl drops

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
City Crafter Challenge Blog: My Deer
Fun with Shapes and More: Christmas is Soon
Cute Card Thursday: Stripes

Fijne zondag nog!

Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Hoi Linda wat een leuke kaart. Heel mooi gemaakt. De herten zijn erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het super superleuk dat er weer iemand uit Nderland meedoet. En wat is je kaart leuk! Prachtig met die hertjes. De achtergrond is past er zo mooi bij. Superleuk dat je meedoet bij CCCB; ik hoop je vaker te zien. Je kaarten zijn prachtig! Groeten, Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh your deer are so cute!! Lovely card! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is beautiful!!!! Thanks for joining us at fwSAM!!! hugs, ANDREA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card and so lovely reindeers.
    Thanks for joining us at fwsam.

    Hugs Ivi

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.