woensdag 27 augustus 2014

Opkikkertje #5 - Happiness

Bovenaan mijn verlanglijstje voor de creabeurs van afgelopen week stond de o-zo-schattige kikker-collectable van Marianne Design. Ik was al zo gek op Eline's kikkertjes en deze stans kon ik dus ook niet aan me voorbij laten gaan, wat een schatje!

Behalve mijn nieuwe kikkerstans heb ik ook mijn nieuwe alfabetstans en ruitjes-stempel gebruikt. Verder heb ik de kaart redelijk eenvoudig gehouden. Het kikkertje springt zo het kaartje af: happiness!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtgroen
- Designpapier: Eline's Fresh Flowers
- Stans Kikker: Marianne Design Collectable COL1352
- Stans alfabet: Marianne Design Craftable Mini Alfabet CR1281
- Stans scalloped circle: Cart-Us 0102
- Stempel ruitjes: KaiserCraft Grid Texture Stamp


Zie ook:
Opkikkertje #4
Opkikkertje #3
Opkikkertje #2
Opkikkertje #1

Liefs,

Linda

4 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd zeg, tof kaartje hoor ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! Ik zit ook te dubben om de kikkertjesmallen te kopen. Vrijdag ga ik naar de creabeurs, moet maar even zien hoe m'n budget dan is ;-)
    Nogmaals, echt een superleuke kaart, precies af!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is gewoon hartstikke leuk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.