zaterdag 28 juni 2014

Graduation - Awesome

Helaas zien jullie de komende weken wat minder kaartjes van mij voorbij komen. Gisteren hebben we de sleutel gekregen van ons nieuwe huis! Heel gaaf allemaal, straks verhuizen van onze huurflat naar ons eerste koophuis! Maar eerst nog een hoop klussen te klaren daar... Ik doe mijn om best af en toe tussendoor nog wat kaartjes te laten zien die ik in de afgelopen weken gemaakt heb, maar waarvoor ik nog geen tijd gevonden had om ze te plaatsen. Maar van knutselen komt nu dus even niet zoveel. Als we er straks wonen, dan kan ik weer heerlijk genieten van de knutselmomentjes en mijn moeder woont dan om de hoek, dus kunnen we ook lekker samen aan de slag!

Hieronder zie je een kaartje dat ik maakte voor de zoon van een collega van vriendlief. Hij was geslaagd voor zijn VWO en mijn vriend vroeg me of ik daarvoor een kaart kon maken. Natuuuuurlijk kan ik dat, dus hup aan de slag.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart grijs
- Designpapier: Teresa Collins - He Said She Said
- Stans cirkel: Cart-Us 0101
- Stempels graduation en hoedje: The Paper Company - Graduation
- Zwarte fineliner


Deze kaart doet mee aan challenge van 4 Crafty Chicks 'stripes'.


Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Het is voor het goede doel! Heel veel succes met het klussen en alvast veel plezier met alles inrichten. Heb je al een mooi knutselplekje gereserveerd? Leuk geslaagd-kaartje, mooi papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi geslaagd kaartje Linda. Succes met het klussen, verhuizen en het inrichten van jullie nieuwe stekkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi stoer en awsome kaartje Linda!!!
    En veel succes met het soppen, klussen, inrichten, verhuizen en daarna genieten van jullie paleisje....het gaat vast een gezellig huis worden!!! Succes met alles en we zien je vanzelf weer verschijnen! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card! Love the colors and your paper is perfect! Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks for our 200th Challenge!
    Tina - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie eerste eigen huis, een pracht moment, dat is nog eens een groot knutselproject:-) heel veel geluk, Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg, die kaart! En gefeliciteerd met jullie huis!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi papier heb je gebruikt! Gefeliciteerd met jullie huis, en veel succes met klussen! Maak je er ook een fijn fröbelhoekje in? Vast wel ;).
    Groetjes! Maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.