woensdag 21 mei 2014

Alpe d'Huzes - Geld ingezameld 2014

Net als vorig jaar, heb ik ook nu weer geld ingezameld voor het goede doel: de Alpe d'Huzes. Dit deed ik weer door mijn zelfgemaakte kaarten te verkopen. Helaas heb ik dit jaar niet zoveel kunnen inzamelen als vorig jaar; ik heb nu ook niet zoveel kaarten kunnen maken als toen. Maar ik heb het team dit jaar toch heel blij kunnen maken met een bijdrage van 150 euro!

Gisteren heb ik onderstaande 'cheque' overhandigd en nu is het aan hun: de laatste trainingen komen eraan en dan springen de toppers over twee weken op de fiets om de Alpe d'Huez te beklimmen. 

Bij het maken van deze kaart had ik gelijk een goede reden om de nieuwe cijfermallen van Marianne Design te gebruiken, wat een leuke dingen zijn dat! 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basispapier: lichtblauw
- Designpapier: Boekenvoordeel
- Ribbelkarton: JoyCrafts Corrugated Cardboard small 
- Cijfermallen: Marianne Design Party Numbers CA3110
- Stans fiets: Cheery Lynn
- Alfabetstickers: Zeeman
- Zwarte fineliner


Liefs,

Linda

4 opmerkingen:

  1. Super dat je zo een groot bedrag hebt verdiend voor het goede doel!
    Leuke 'cheque' heb je gemaakt, schattig dat fietsje (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, 150 euro, elke euro telt! En een mooie cheque heb je gemaakt zeg!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het toch een heel bedrag wat je bij elkaar hebt weten te verdienen met je kaarten en voor een heel goed doel!
    Mooie cheque!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is toch geweldig? Super goed van je!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.