donderdag 22 augustus 2013

Christmas Joy

Bij Yvonne's 52 Weeks of Christmas won ik een ontzettend leuk pakketje met kerstpapier en -stempels. Daar ben ik afgelopen weekend enthousiast mee aan de slag gegaan! 

Op het papier dat ik gebruikt heb als achtergrond staan allemaal kerststerren, dus het leek me leuk daar iets mee te doen. Het donkerrood heb ik gecombineerd met wat fris-groen en daarop de kerstster dus weer terug laten komen. 

De kaart is gebaseerd op de sketch onderaan dit bericht, van de Sweet Sunday Sketch Challenge. Hieraan doet dit kaartje dus ook mee.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood
- Designpapier: Eline's Vintage Christmas Red and Green PK7022 (gewonnen bij Yvonne)
- Takje en bloemetjesstans: via Marktplaats
- Stans sneeuwvlok: Marianne Design LR0123
- Stempel 'Christmas Joy': Action
- Embossingpoeder wit: Boekenvoordeel
- Vellum (waaruit de sneeuwvlok gestanst is): Action
- Sneeuw: Leane Creatief


Hierbij de sketch:


Op het moment dat dit berichtje geplaatst wordt, zit ik lekker met mijn moeder in de trein op weg naar Den Bosch, de Knotsgekke Kaartendagen in de Brabanthallen! Zoooooooo'n zin in! See you there (maybe!). Stay tuned voor mijn nieuwe aankopen en creaties daarmee :).

Liefs,

Linda

5 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan Linda, een leuke schets. En nog gefeliciteerd met je mooie prijs, leuk papier heb je gewonnen! En laat je ook nog wat liggen voor mij in Den Bosch want ik ga morgen! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Linda - mooie sketch is het.

    Veel plezier met het shoppen!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg om samen met je moeder naar deze dagen te gaan! Je zult vast leuke aankopen doen. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje met het papier! Mooi gedaan! Hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje hoor! Ik ben nog niet aan de kerstkaarten begonnen, daarvoor zomert het hier nog teveel ;-)
    Je vorige kaartje met de washitapejes is ook erg leuk!!
    Veel plezier vandaag op de beurs!!
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.