dinsdag 2 april 2013

Dat Zit Wel Snor

Wat een grappige stempels, de nieuwe van Joy Crafts! Eén ervan heb ik op onderstaande kaart gebruikt: 'dat zit wel snor'.

En ik ben voor het eerst aan de slag gegaan met embossingpoeder en een heater tool. Wat een tof effect geeft dat! Ik had het al een aantal keer voorbij zien komen in blogland, maar had het zelf nog nooit gedaan. Ik heb nu bij Boekenvoordeel een heater tool gekocht, embossing inkt (transparant) en embossingpoeder (zwart, wit en rood). Echt leuk om te doen moet ik zeggen! Vooral op de tweede foto zie je goed hoe het is geworden op mijn kaart.



Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kastanjebruin
- Designpapier: Fancy Pants Design - Swagger
- Stempel 'Dat zit wel snor': Joy Crafts 6410/0019
- Stempel 'inktvlekken': Eline's Huis
- Embossingpoeder zwart: Boekenvoordeel
- Distress tool en -inkt

Close-up:


Deze kaart doet mee aan de Friday Mashup challenge: lined paper and/ or distress.

En gisteren nog even naar het tuincentrum geweest. Alvast wat vrolijke lentebloemetjes voor op het balkon gekocht. Gelijk een gezellige boel. Vandaag konden we voor het eerst dit jaar ook weer lekker buiten eten. We hebben glaspanelen op de bovenste helft (boven het hekje), zodat je van het balkon een soort serre kan maken. In de zomer kun je die panelen dan helemaal naar de zijkant schuiven, zodat de bovenste helft wel open is. Heerlijk!


Nou, dat was hem voor nu. Fijne avond!

Liefs,

Linda


6 opmerkingen:

  1. This is adorable! Love the mustaches and chevron patterns. Thanks for joining the Friday Mashup this week. Groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Buiten eten, dapper! Maar zoals ik lees is dat bij jullie al snel te doen, lekker zeg! Je kaart is grappig, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje ! En die snor dan....helemaal gaaf !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a great card! I love the patterns and layers. Thanks for playing along with us at the Friday Mashup this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tjee! wat ben jij productief, heerlijk. Ook een leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.