maandag 22 april 2013

Alpe d'Huzes - Geld ingezameld 2013

Welkom Miriam en Ann! Leuk dat jullie volger van mijn blog geworden zijn.

Het volgende bericht wilde ik graag nog met jullie delen. Zoals sommigen van jullie wellicht al wisten, heb ik veel van mijn zelfgemaakte kaarten verkocht voor het goede doel. Een vriend van ons gaat meedoen aan de Alpe d'Huzes. Daarvoor heeft hij 2500 euro sponsorgeld voor nodig, anders mag hij niet deelnemen. Om hem te helpen bij de inzameling hiervan, had ik dus die actie bedacht.

En wat reageerden mensen enthousiast! Ik had nooit gedacht dat er zoveel respons op zou zijn en dat ik zoveel geld zou inzamelen. Uiteindelijk heb ik voor 260 euro aan kaarten verkocht (168 stuks).

Gisteren heb ik onderstaande kaart overhandigd aan onze held en het geld overgemaakt naar de stichting. Dit wordt ingezet voor de strijd tegen kanker.
Hij was ontzettend blij met deze bijdrage!

Hoewel dit zijn eerste keer wordt en hij lichamelijk en emotioneel zeer toeleeft naar het moment, weet hij nu alvast 1 ding: volgend jaar sowieso weer. En dan weet ik gelijk: ik ook volgend jaar weer!

Ik vind het ontzettend leuk om mij zo met mijn hobby nog nuttig te kunnen maken ook! Ik maak toch meer kaarten dan dat ik verstuur en die stapel wordt anders alleen maar groter en ligt maar in de kast.

Mijn moeder heeft sinds februari ook te horen gekregen dat zij kanker heeft. Gelukkig is het bij haar goed behandelbaar en krijgt ze morgen alweer haar vijfde chemo (van de acht). Scans hebben twee weken geleden uitgewezen dat de kuur goed aanslaat en er al veel slechte cellen weg waren.

Op deze manier voelt het voor mij ook alsof ik iets kan doen om bij anderen dit positieve toekomstbeeld te kunnen realiseren.





Dat was 'm voor vandaag.

Liefs,

Linda

3 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Linda en wat fijn dat je zoveel geld ingezameld hebt voor dit goede doel!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed zeg!! Super gedaan! En deze kaart is ook echt heel leuk!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf dat je zoveel kaarten hebt kunnen verkopen en dit mooie bedrag bij elkaar hebt weten te krijgen. Super leuk dat je je creativiteit op deze manier inzet!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.