zondag 6 januari 2013

Furry Friend

Bij Fussy and Fancy is de uitdaging dit keer om een kaart te maken met het thema 'Furry Friends'. Dat kwam goed uit, want ik wilde nog steeds een kaart maken met mijn poezenstempels! Die schattige voetstapjes hoorden daar ook bij, al zijn ze een beetje uit verhouding met het katje :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart crèmekleurig
- Designpapier Boekenvoordeel
- Stempels poes en voetstapjes: Inkadinko
- Stempel gefeliciteerd: Eline's Huis
- Strikje en hartje van pareltjes: AnMa Creatief

De kaart is gebaseerd op de sketch van The Sweet Stop, waarbij hij ook mee doet aan de challenge.


Dit is mijn furry friend :) onze lieve Poes


Liefs,

Linda



8 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,
    Wat een mooie kaart eb je weer gemaakt, net als de andere.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda, wat een leuk kaartje!! En dankjewel voor je reactie op de '52 weeks of Christmas'! Je mag invallen wanneer je wilt, ik hoor het wel!! Succes met alles!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fun card! Love the cute kitty image and the paw prints! How perfect. Thank you for playing along with us at The Sweet Stop this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje Linda, en wat een lieverdje is je kat!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cute card, Linda. Love the gingham DP's and the paw prints.
    Thanks for joining us at Fussy and Fancy Friday.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The paw prints make such a fun border - a fun detail to go with the cat image! Nice papers too!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How cute! Thanks so much for joining us at The Sweet Stop!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.