zaterdag 15 december 2012

Sunburst Card #1 - Somewhere over the Rainbow

Via Pinterest kwam ik op het idee om deze kaart te maken. Daar noemt men het Sunburst Card. Het is een leuk idee om papierrestjes op te maken!

Ik vind het een vrolijke kaart geworden, die me doet denken aan een regenboog.



Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier Prima Paper 'Meadow Lark'
- Bloem: via KreaDoe
- Stans bloem: via Marktplaats
- Stempel Dank je Wel: Marianne Design
- Glitterlijm (niet zo goed te zien op de foto, maar gebruikt op bepaalde lijnen)

Hie zie je de schets die ik van tevoren gemaakt had:


Op deze site vind je een goede uitleg voor een Sunburst card.

Fijn weekend nog!

Liefs,

Linda


1 opmerking:

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.