zondag 16 december 2012

Just Be You

Dit kaartje heb ik vorige week aan mijn zusje gegeven. Het is uit tussen haar en haar vriend met wie ze samenwoonde. Ze kon dus wel een opkikkertje en steuntje in de rug gebruiken! Gelukkig voelt ze zich steeds beter, omdat ze ook merkt hoe veel haar familie en vrienden om haar geven. Maar het blijft een zware tijd, zeker met al die feestdagen!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart donkerroze
- Designpapier Authentic Uncommon
- Stempel harten: Love Thing Stampology
- Stempel tekst: My Mind's Eye
- Plakparels

Fijne zondag nog! 

Liefs,

Linda

4 opmerkingen:

  1. Wat naar dat je zus zich zo rot voelt, en wat lief dat je dit kaartje voor haar hebt gemaakt. Fijn dat ze zulke lieve familie om zich heen heeft. Ik wens jou een fijne zondag verder,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje Linda!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.