zondag 9 december 2012

De Kerstboom en Twee Kerstkaarten

Gisteren hebben vriendlief en ik de kerstboom opgezet. Heerlijk gezellig middagje met kerstmuziek en glitters overal hihi. Maar hier is het resultaat:


De kleuren die we gebruikt hebben zijn: donkerbruin, lichtblauw en crèmewit. Ook nog wat leuke houten en stoffen accessoires zitten erin. Hij is echt precies geworden zoals we hem in ons hoofd hadden toen we alles gingen kopen! Nu maar hopen dat de poes hem met rust laat :).

Onderstaande twee kaartjes heb ik gebaseerd op een idee dat ik tegenkwam op Pinterest.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Xenos
- Bloem: via KreaDoe
- Touwtje: Boekenvoordeel
- Stempel Merry Christmas: Action
- Plakparels: Action


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood
- Papier Parelmoerwit
- Designpapier: Trekpleister 2011
- Kantrandje: Hema
- Stans sneeuwvlok en kerstster: via Marktplaats
- Stempel Best Wishes: Action
- Plakparels: Boekenvoordeel

Fijne zondag nog!

Liefs,

Linda

1 opmerking:

  1. Leuke kaartjes en wat een mooie boom! heel sfeervol en mooi dat ie is zoals je hoopte!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.