zaterdag 20 oktober 2012

Zin in Kerst!

Oh, wat heb ik alweer een zin in de Kerst! Zeker toen ik deze Kerstboomhanger aan het maken was voor de challenge van Elke Kaart Een Feestje steeg mijn Kerstzin meer en meer. Zo erg zelfs dat ik alvast op internet aan het snuffelen ben voor kunstbomen. Omdat we sinds vorig jaar januari zijn gaan samenwonen heb ik er nog geen. Gelukkig ben ik in december jarig dus met een beetje geluk weet ik wat sponsoring voor de kerstspullen te regelen :). Heerlijk om straks die kerstmarkten in tuincentra af te struinen om op zoek te gaan naar de perfecte boom, lampjes, ballen, slingers etc etc!


Deze kaart/hanger doet ook mee aan de challenge van ScrapCards Challenge-blog, waarbij je creatie niet vierkant of rechthoekig mag zijn.

Ben ik de enige of zijn er al meer die niet kunnen wachten tot de decembermaand aanbreekt?

Liefs,

Linda

9 opmerkingen:

  1. Een prachtige kersthanger Linda!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw..wat een prachtige hanger, leuk hoor!!!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so beautiful Linda,I love the delicate colours.
    Very very pretty pendant.

    Hugs Elaine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kersthanger, Linda. Super goed gelukt, met zulke mooie creaties kan ik me wel voorstellen dat je zin krijgt in de decembermaand!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleuren en een enige kersthanger!

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh deze vind ik super leuk! En die boom, dat komt vast helemaal goed! Ik beleef er ieder jaar ook weer heel veel plezier aan, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuke kersthanger Linda.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave creatie is dit. Superkleurtjes en reuze origineel. Ik vind hem helemaal top!!

    Bedankt dat je mee hebt gedaan aan onze challenge 'alles mag behalve vierkant of rechthoekig' op ons Scr@p-Cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze creatie zal heel mooi staan in je toekomstige boom, erg mooi gedaan! Ik kijk vooral uit naar Sinterklaas. Heel het gezin bij elkaar, lekker (vr)eetwerk, cedeautjes en hilarische gedichten over de gebeurtenissen van afgelopen jaar. Pas daarna mag de kerstheisa van mij beginnen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.