zondag 14 oktober 2012

Sneeuwpop

Allereerst: welkom Denny, als nieuwe volger van mijn blog!

Vandaag weer een kerstkaart van mij. Dit keer eentje met een sneeuwpop. Met glaasjes en allerlei andere ronde voorwerpen ging ik aan de slag, totdat ik eindelijk de goede vormen had voor mijn sneeuwpop. Deze heb ik geknipt uit papier van Trekpleister. Het achtergrondpapier is van de kerstlijn van vorig jaar bij Kruidvat. Daaruit komt ook de tekst 'Merry Christmas'. De sjaal is gemaakt van een lintje van Boekenvoordeel.


Deze kaart doet mee aan de Challenge 'Alles Mag' van De Creatieve Zebra

Ik vind hem zelf best leuk geworden! Wat vinden jullie ervan?

Fijne zondag nog! Met perfect knutselweer als je het mij vraagt ;)

Liefs,
Linda

3 opmerkingen:

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.