zondag 15 juli 2012

Vakjeskaart

Mijn oma knutselt niet meer (zoveel), dus mijn moeder en ik mochten tussen haar spulletjes kijken en uitzoeken wat we wilden hebben. Heel wat mooi papier (zoals dit reliëfpapier) hebben we meegenomen. Ook had oma een hele verzameling 'kartel'-scharen, waaronder deze boogjesschaar! Ik vond hem zo schattig, het maakt een soort postzegelrandje. Ook had oma al heel wat geknipte 3D-plaatjes! Ik ga binnenkort een kaart voor haar maken met haar spulletjes erin verwerkt, om haar te bedanken voor al deze spulletjes!

Maar nu eerst dus deze kaart:


Het grijze papier heb ik dus geknipt met een kartelschaar en daarop heb ik verschillende papiertjes van mijn lievelings-KaiserCraft-blok. Verder heb ik nog een vlinder gebruikt welke ik geprint had (via Sweetly Scrapped), knoopjes, een vlinderponsje en een houten bloemetje. De letters L O V E heb ik ook geprint en via internet gevonden.

Hier zie je nog wat stukjes van de kaart van dichtbij:


Met deze kaart doe ik mee aan Challenge 23 Alles Mag van De Creatieve Zebra.

Liefs,

Linda

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dit geworden, Linda! Super leuk resultaat met zo'n boogjesschaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje zo met die verschillende vakjes.

    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij DCZ.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie creatie
    leuk met die vlakjes
    leuke vlinder ook

    bedankt voor je deelname aan DCZ
    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.